Exposició pública de l'Autoinforme d'Acreditació del Grau en Enginyeria Informàtica

Quan?

08/11/2021 a 10:00 fins a 16/11/2021 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Web de l'EPSEVG

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El dia 30 de setembre d’aquest any, es va constituir el Comitè d’Avaluació Interna (CAI), que coordina aquest nou procés d’acreditació i l’elaboració del corresponent Autoinforme d’Acreditació de la Titulació del Grau en Enginyeria Informàtica.

L'Autoinforme ha estat revisat per al GPAQ i actualment es troba en període d'informació pública per a tota la comunitat de l'Escola (PDI, estudiantat matriculat del Grau en Enginyeria Informàtica i PAS), des del dia 8 fins al dia 16 de novembre a la web del centre.

Els suggeriments que la comunitat universitària vulgui fer respecte a l’Autoinforme es poden trametre mitjançant la bústia de suggeriments del Campus UPC Vilanova, indicant al camp "Referent": Autoinforme d’Acreditació.