Màsters i Postgraus en Enginyeria

Estudis de Màster Universitari i de Formació Permanent al campus UPC Vilanova

Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign), Campus UPC Vilanova
Màster Universitari

Màster Universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign)

Et proporcionarà les habilitats i coneixements necessaris per crear productes funcionals i estèticament atractius, alhora que et donarà l'oportunitat d'explorar la intersecció entre la creativitat, la tecnologia i la innovació en el camp del disseny de productes.

Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial (MUESAEI), Campus UPC Vilanova
Màster Universitari

Tindràs l'oportunitat d'adquirir coneixements avançats en control, electrònica i programació per a la millora de processos industrials i d'optimització de la producció. Et capacitarà per dissenyar, implementar i gestionar sistemes automatitzats i electrònics en diversos sectors industrials.

Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica, Campus UPC Vilanova
Màsters de Formació Permanent

Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica

Et donarà una formació especialitzada en l'àmbit de les infraestructures i tecnologies del transport ferroviari. Et capacitarà per gestionar i desenvolupar projectes relacionats amb els sistemes de tracció elèctrica i garantir un funcionament eficient i sostenible dels sistemes ferroviaris..

Postgrau Microcredencial en Ciberseguretat en Xarxes Ferroviàries, Campus UPC Vilanova
Postgrau Microcredencial

Postgrau Microcredencial en Ciberseguretat en Xarxes Ferroviàries

Adquiriràs els coneixements i les habilitats necessàries per protegir les infraestructures crítiques del sector del transport ferroviari contra amenaces cibernètiques. Et formaràs com a professional capaç de gestionar els reptes de seguretat digital en aquest sector essencial.

Postgrau Microcredencial en Metavers i Mobilitat. Com Aplicar els Avantatges del Metavers en la Millora de la Mobilitat, Campus UPC Vilanova
Postgrau Microcredencial

Et proporcionarà les eines i coneixements necessaris per desenvolupar solucions innovadores que promoguin un transport més eficient i sostenible mitjançant l'ús de la realitat augmentada i virtual.