Vols fer l'EPS a l'escola?

Vols fer el treball de final de grau en un entorn internacional i multidisciplinar sense moure’t de l’EPSEVG? Vols afegir valor al teu currículum amb una experiència internacional, amb l’empresa i un projecte real? Vols integrar-te en un grup d’estudiants internacionals i fer una immersió en anglès?

El proper quadrimestre s’imparteix a l’escola l’European Project Semester, el programa internacional de l’escola, on els estudiants treballen en grups, amb estudiants de diferents nacionalitats i disciplines, per desenvolupar un projecte proposat per empreses o grups de recerca.

El programa es desenvolupa íntegrament en anglès, així que els estudiants interessants hauran d’acreditar uns coneixement previs d’anglès (nivell B2 o haver cursat assignatures de l'itinerari d'internacionalització) que permetin poder cursar el programa amb èxit.

Disposem de places limitades. Per participar-hi cal fer la sol·licitud fins el 20 de desembre inclòs mitjançant un Demana EPSEVG amb el tema d’ajuda USD Internacional/ European Project Semester (EPS).

Si teniu dubtes i voleu més informació, ens podeu escriure un correu electrònic eps@upc.edu.