Reunió de la Xarxa de Qualitat de la UPC

19/07/2018

El divendres dia 13 de Juliol de 2018 es va realitzar la reunió plenària de la Xarxa de Qualitat de la UPC, (XQ-UPC) a l'ETSEIAAT.

En aquesta xarxa participen tots els centres de la UPC i l’objectiu principal és ajudar a la implementació dels Sistemes de Qualitat de les Escoles.

A la reunió va assistir el Vicerector d'Avaluació i Qualitat, Santiago Silvestre, membres del GPAQ (Gabinet d’Avaluació i Qualitat) i diferents representants de centres de la UPC.

L’EPSEVG forma part dels equips de treball:

1. Sistemes d’Informació.
  2. Dissenyar Formació Bàsica en Q per a grups d’interès (PDI/PAS/Estudiants).

A l’equip dels Sistemes d’Informació participa en José Antonio Román i pretén dotar als Sistemes de Qualitat d’un Sistemes d’Informació que ajudin a la seva execució. Per altra banda l’equip de Disseny de Formació Bàsica en Q té com a objectiu dissenyar i realitzar tallers de qualitat adreçats al PDI/PAS/Estudiants per tal de formar a aquests col·lectius en l’Àmbit de Qualitat. En aquest equip participen en Francisco Muñoz i Jaume Pérez.