Programa ULISSES de la Universitat de Lisboa

La Universitat de Lisboa (U.Lisboa) anuncia la seva edició 2021 de ULISSES (University of Lisbon Interdisciplinary Studies on Sustainable Environment and Seas),el programa Internacional de Projectes per a l’Aprenentatge Digital Interdisciplinari Orientat a la Recerca. (International Project Week for Interdisciplinary Research-Oriented Digital Learning), amb les temàtiques de : Ocean Sciences, Environment, Health Sciences, Biology, Chemistry and Engineering.

Aquesta és una iniciativa de la ULisboa en el marc de la universitat europea UNITE!, en que participa la UPC, i basada en l'experiència del programa INSPIRED de la TU Darmstadt (també enmarcat en UNITE!,).

Termini de presentació de sol·licituds

Fins el 28 de febrer del 2021 a la pàgina web de ULISSES (apartat "application").

Documentació per la sol·licitud

Es requereix el CV, una carta de motivació, l’expedient acadèmic (podeu adjuntar el vostre expedient acadèmic en anglès, extret de l'e-secretaria), i un certificat de coneixement de l'anglès.

Requisits i bases

• Estar inscrit en un programa de Grau o Màster Universitari a la UPC.
  • Tenir interès en les temàtiques del programa ULISSES.
  • Tenir interès en la investigació interdisciplinària en un entorn internacional.
  • El programa podria convalidar crèdits ECTS (consulta amb la teva escola o facultat).

Durada i etapes

• Fase de preparació: 22 Març del 2021 - 28 de maig del 2021