Per aprofundir en el programa Catia V5

13/01/2014

Curs de formació de 60 hores intensives que combinen teoria i pràctica.

curs_catia.jpg

El Campus de la UPC i el Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú organitzen de dilluns 3 al divendres 7 de febrer, un curs formatiu de modelat i Disseny en 2D i 3D amb el programa de Catia V5. Les 60 hores del curs serán impartides pel grup de recerca INSIDE, dedicat a la innovació en sistemes per al disseny i la formació a l’enginyeria.

L’objectiu del curs, de caire eminentment pràctic, és que els assistents tinguin els coneixements necessaris per desenvolupar aquest programari de forma immediata, ja sigui per progressar en el seu desenvolupament professional o per incorporar-se al mercat laboral. Així les sessions estan obertes a tota la ciutadania, si bé el seu públic principal són els professionals del sector i l’estudiantat del Grau,  especialment pel Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte.

Les classes de disseny i modelat amb Catia V5 combinaran continguts teòrics i pràctics, i s’acompanyaran d’un manual digital per aprofundir en el funcionament del programa.

Continguts, horaris i lloc d'impartició en el programa de Catia V5.

Per la participació en aquest curs, els estudiants del Campus de Vilanova poden reconèixer 2 crèdits ECTS OPT2,  d'acord amb la normativa dels estudis de grau a la UPC, per activitats culturals, esportives, solidàries, de cooperació i de representació estudiantil.

Per a més informació podeu contactar amb ml.membrilla@ege.upc.edu i per inscripcions al telf. 938 967 261