Les PAU a l'EPSEVG

700 alumnes de 20 centres s'examinen de la Selectivitat al Campus UPC Vilanova

Els 700 alumnes de diferents centres educatius del Garraf s'examinen al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú de les Proves d'Accés a la Universitat, coneguda com a Selectivitat. L'estudiantat persegueix l'objetiu d'assolir la nota necessària per a accedir als diferents graus universitaris.

Les PAU es realitzen durant tres dies, 13, 14 i 15 de juny a tot Catalunya. Els espais habilitats per a la realització de les proves a l'EPSEVG són l'Escola (Edifici A) i l'Aulari (Edifici B).

Els instituts i escoles que s'avaluen al Campus UPC Vilanova són: l'ESCAAN International School, l'Institut Alexandre Galí, l'Institut Baix a Mar, l'Institut Can Puig, l'Institut Joaquim Mir, l'Institut Manuel de Cabanyes, l'Institut Milà i Fontanals, l'Institut Montgròs, l'Institut Alt Foix i l'Institut Vinyet (a l'Edifici A) i l'Escola Pia de Vilanova i la Geltrú, l'Institut F.X. Lluch i Rafecas, l'Institut Alt Penedès, l'Institut Cubelles, l'Institut Dolors Mallafré i Ros, l'Institut Eugeni d'Ors, l'Institut El Foix, l'Escola Pia de Sitges, l'Institut Joan Ramon Benaprès i l'Escola Montagut (a l'Edifici B).

La prova s'estructura en dues fases, la general i l'específica, que juntament amb la puntuació del batxillerat formen la nota d'accés als graus universitaris. Les assignatures optatives que ponderen per a l'accés a les Enginyeries de l'EPSEVG són Electrotècnia, Dibuix Tècnic, Física, Matemàtiques i Tecnologia Industrial.

Per a més informació sobre les PAU podeu consultar la pàgina web de l'Accesnet: https://accesnet.gencat.cat/selectivitat.jpg