La biblioteca obrirà els caps de setmana

S'apropen els exàmens i la biblioteca obrirà els caps de setmana 10-11 i 17-18 de juny.

L'horari serà de 10.30h. a 20.00h. i la biblioteca funcionarà únicament com a sala d'estudi, és a dir, sense serveis de préstec, reserva de sales de treball en grup, etc.

Es permetrà l'accés a qualsevol estudiant (universitari o no) amb identificació, però, en cas de màxima afluència, es prioritzarà l'accés només a estudiantat universitari.

La Biblioteca de l'EPSEVG s'ha afegit al servei Aules Estudi que ofereixen conjuntament les regidories d'Educació i Cultura de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú amb l'objectiu d'oferir espais adequats per estudiar durant les èpoques d'exàmens (proves de selectivitat, final de curs, recuperacions...).. Aquests espais s'ubiquen a les biblioteques municipals Joan Oliva i Armand Cardona Torrandell, a la biblioteca de l'institut Joaquim Mir i a la Biblioteca EPSEVG.

També s'ha posat en marxa l'aplicació Bib@prop, la nova aplicació mòbil de biblioteques que serveix per geolocalitzar biblioteques i sales d'estudi arreu de Catalunya a partir de la localització de l'usuari.