Jornada de la Robòtica

Alumnes de secundària i batxillerat a l'EPSEVG

IMG_20170216_115243.jpgProp de 140 alumnes dels Instituts de la comarca del Garraf van participar el passat 16 de febrer en les activitats que l'EPSEVG va organitzar en motiu de la Setmana de la Robòtica de la UPC.

Els alumnes interessats en la branca tecnològica van poder fer diversos tallers amb els equipaments de la pròpia universitat organitzats pel Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial.

Així mateix, la multinacional Kuka Robotics amb seu a Vilanova va participar fent demostracions amb un dels seus robots. L'empresa manté una col·laboració molt estreta amb la Universitat que permet que els alumnes puguin estudiar amb aquests robots, fer estades a l'empresa, ...