Introducció a R, visualització gràfica i Big Data

Curs del Campus de la Mediterrània

El Campus Universitari de la Mediterrània és un projecte de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, la Universitat Politècnica de Catalunya i l’Institut Europeu de la Mediterrània. Constitueix un centre de referència interdisciplinari a través de la celebració de cursos i altres activitats, sempre des d’una dimensió mediterrània.

Aquest curs està pensat per introduir els conceptes del Big Data, la importància de les bases de dades, com fer les preguntes adequades i presentar les eines que ens permetran respondre-les (R i RStudio);  i com programar en aquest llenguatge.

El curs se celebrarà els dies 26, 27 de setembre i 3 i 4 d'octubre de 2016, de 16 a 20 hores, a l'EPSEVG, a càrrec de Josep Anton Mir Tutusaus, PhD de la Universitat Autònoma de Barcelona al Departament d’Enginyeria Química, Biològica i Ambiental.

Els alumnes i el personal de la UPC tenen un 30% de descompte en totes les activitats del Campus Universitari de la Mediterrània.