Inauguració del curs 2016-2017

13 d'octubre a les 12:30 h a la Sala d'actes de l'EPSEVG

EDIFICI_UPC_003.jpgEl Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú dóna la benvinguda oficial al curs 2016/2017 en l’acte d’inauguració que se celebrarà dijous 13 d’octubre a les 12.30h a la Sala d’Actes de l’EPSEVG.

La lliço inaugural "L’Escola respira Disseny: de les Telecos al Disseny" anirà a càrrec del professor Antoni Barlabé del departament de Teoria del Senyal i Comunicacions de la UPC.

En el transcurs de l'acte, es farà el reconeixement al personal que celebra vint-i-cinc anys al servei de l'Escola i també al personal que s'ha jubilat durant el passat curs.

També es lliuraran els Premis als millors expedients de cada àmbit dels estudis que s'ofereixen al Campus, els Premis Glup de Vilanova Disseny, els Premis del 13 Concurs de la Carpeta UPC,  i el reconeixement als alumnes de centres de Secundària que han obtingut qualificacions destacables a les Proves Cangur.