Exposició de prototipus de llums d'escriptori

Un total de 18 prototipus de llums d'escriptori al vestíbul de l'EPSEVG.

Al vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) hi ha una exposició de prototipus de llums d’escriptori que han creat els estudiants de l’assignatura de Maquetació i Prototipatge del grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte. El professor, coordinador de l’assignatura, Frederic Vilà explica que “ha estat un pràctica molt enriquidora, d’on han sortit prototipus d’una gran qualitat”.

Els estudiants vilanovins exhibeixen 18 prototipus, resultat de la pràctica en què han definit l’usuari target, les mesures òptimes i els antecedents. Cada estudiant de l’assignatura ha fet una proposta i, per grups, s’han escollit les millors. Les propostes escollides s’han dissenyat en 3D: s’han fet plànols per poder fer la construcció del llum amb materials emprats per la talladora làser o les impressores 3D. Finalment, s’han complementat amb altres materials perquè el model faci la funció per a la qual ha estat dissenyat.