Curs Inferència i Machine Learning

Organitzat pel Campus Universitari de la Mediterrània

Curs_campus_med_1.jpgEls dies 13, 14, 20 i 21 de desembre de 2016, de 16 a 20 hores, es durà a terme a l’UPC de Vilanova i la Geltrú, el curs Inferència i Machine Learning del Campus Universitari de la Mediterrània , a càrrec de Josep Anton Mir Tutusaus, PhD de la Universitat Autònoma de Barcelona al Departament d’Enginyeria Química, Biològica i Ambiental.

L’objectiu de la conferència és poder fer una previsió a partir d'unes dades concretes. Es començarà per models de regressió lineal, on aprendrem conceptes com R2 i ANOVA; avançarem amb una pinzellada teòrica i pràctica de machine learning, una tasca que duen a terme molts analistes científics. És una habilitat molt ben pagada, com va demostrar la Netflix Challenge, que va premiar amb 1.000.000 $ la persona que va preveure amb més exactitud “quant agradarà una pel•lícula a una persona a partir de les seves pel·lícules preferides”. És a dir, si t’ha agradat Matrix i El Senyor dels Anells, t’agradarà Star Wars VII?