26a edició de la Mitja Marató Ciutat de Vilanova

Amb l'organització del Club Esportiu de la UPC Vilanova.

Sortida.JPG

El passat diumenge 14 de desembre va tenir lloc la 26a edició de la Mitja Marató Ciutat de VilanovaA les 10h i des de les pistes municipals d'atletisme de la Ronda Ibérica s'iniciava la Mitja Marató de la Ciutat de Vilanova amb un miler de participants.

Dani Serra es proclamà vencedor de la 26a edició de la Mitja Marató Ciutat de Vilanova, en ser el primer en la categoria masculina en córrer els 20,097 km en 1h 11' 32’’. En categoria femenina la vencedora va ser Laia Andreu que va acabar el recorregut en un temps d'1h 20' 42”.

El Club Esportiu de la UPC Vilanova, organitzadors de la cursa d’enguany,  van voler destacar el caràcter lúdic i festiu que es  desprendre al llarg de la cursa, començant pels més de 200 voluntaris que van donar suport en l’organització i desenvolupament de la mitja marató. El Club de Fons Vilanova per la seva tasca durant 25 anys al capdavant de l'organització de la Mitja Marató, va rebre una placa commemorativa de mans del Club Esportiu de la UPC Vilanova.  La colla castellera LLunàtics de la UPC de Vilanova i la moto construida pels estudiants de l'EPSEVG Racing Team també van ser-hi presents, fent palesa la implicació de la UPC en l'esdeveniment, que va unir esport, ciutat i universitat amb un acte que va mobilitzar més 2.000 persones, entre participants, voluntaris i acompanyants.