L'EPS de UPC Vilanova fa 15 anys

El 21 de juny va tenir lloc l’acte de celebració dels 15 anys del European Project Semester de la UPC Vilanova. Aquest programa és ofert per 10 universitats europees de 9 països diferents a estudiants que cursen el darrer curs dels seus estudis. A l’estat espanyol es pot cursar a la UPC Vilanova i a l’ETSID de la Universitat Politècnica de València. Té una durada d’un quadrimestre, es cursa íntegrament en anglès i es distingeix pel seu caràcter internacional, multidisciplinari i multicultural.

En la present edició s’han desenvolupat 7 projectes que s’han treballat de forma grupal.

A la cerimònia, presidida per la nostra directora, la Sra. Marisa Zaragozá, es va hem comptar amb el Sr. Juan Luis Ruiz en el seu primer acte a casa nostra com a alcalde de la ciutat, la Vicerectora de Política Internacional de la UPC, Sra. Lourdes Reig i la Sotsdirectora d'Internacionalització del Campus de la UPC de Vilanova, Sra. Elisabet Arnó.

Durant la cerimònia es van lliurar els diplomes als estudiants participants de la present edició. Agraïm a totes les persones que han fet possible aquests 15 de programa i desitgem un bon viatge de tornada als seus països de procedència als participants estrangers!