Taller de derivació i integració

Per adquirir seguretat en el càlcul de derivades i integrals

El Departament de Matemàtiques ofereix un "Taller de derivació i integració", dirigit a estudiantes i estudiants de la fase inicial dels graus de l'àmbit industrial i de disseny industrial, que necessitin adquirir seguretat en el càlcul de derivades i integrals.

El taller, que serà impartit per les professores Ester Simó i Marissa Zaragoza, constarà de 4 sessions de 3 hores cadascuna i es durà a terme els dies 2, 3, 9 i 10 de febrer de 2016, de 9.30 h a 12.30 h a les aules AA203 i AA205 de l'EPSEVG.

Per poder-hi participar cal inscriure's en el següent formulari i donar les dades personals. La inscripció és gratuïta i les places estan limitades.

Inscripció al Taller

Si s'assisteix a la totalitat de les classes i es lliuren els exercicis que proposen, es poden assolir 2 crèdits ECTS dels cursos Aprèn i Ensenya de l'EPSEVG.