Convocatòria de beques a Califòrnia 2024-2025

BS Americas anuncia la convocatòria oberta de beques en aliança amb la University of La Verne i Califòrnia State University Northridge. Les beques estan dissenyades per donar suport als estudiants talentosos i motivats que vulguin millorar les seves habilitats i coneixements als camps d'administració, comunicació, innovació, màrqueting i finances, tenint una experiència internacional en el procés. La beca cobreix el 70% del valor del curs.

La convocatòria està adreçada a estudiants universitaris i titulats de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Termini:  22 d'octubre de 2023.

Més informació:

Per conèixer els requisits i els programes disponibles, així com obtenir el formulari de sol·licitud, accedir a la web a través d'aquest enllaç: Convocatòria de beques a Califòrnia.  La inscripció per participar en el procés de selecció és gratuïta i 100% en línia.

Contacte:

Ricardo Britto, Responsable pel procés selectiu