Celebració de la 4ª Fira d'Associacions de l'EPSEVG

El passat dia 11 d'octubre, va tenir lloc la 4a FIRA d'associacions (EPSEVG E3 - TeamVilanova Racing TeamVilanova Formula TeamMESDIClub Esportiu UPC VilanovaColla Castellera LlunàticsEPSEVG GamingUPC Club Vilanova Alumni, Comparsa, Penya Barcelonista, Impulsa i la Delegació d'Estudiants) .

En el marc d'aquest esdeveniment, que enguany va comptar amb més visitants que les darreres edicions, es va presentar el "Programa Impulsa", del qual el nostre Campus és una prova pilot. La plataforma està promoguda per la vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC, Núria Garrido, i és per aquest motiu que vam comptar amb la seva assistència. La plataforma Impulsa és una eina que té per objectiu agilitzar la vida social mitjançant projectes col·laboratius, proposats, tant per estudiants, com per PAS o PDI, i adreçats a tots aquests col·lectius.

Impulsa tenia un estand més, com qualsevol altra associació, i a més, una vegada finalitzada la Fira, les diferents associacions van tenir oportunitat d'aplegar-se en un networking amb la vicerectora.