Oberta la convocatòria per al Concurs Millor Idea 2021

18/09/2020

En la xarxa CESAER s'ha obert una convocatòria (call for abstracts) per al Concurs de Millor Idea 2021 ("Best Idea 2021 Competition"), donant la possibilitat a equips d'estudiants (de nivell grau, màster o doctorat) de dissenyar i mostrar les seves idees sobre com la ciència i la tecnologia contribueixen a la sostenibilitat. Els equips d'estudiants també hauran d'incloure al menys un staff de la universitat.

S'insta a tots els estudiants interesats a que s'inscriguin al taller (online) d'informació que tindrà lloc el 15 d'octubre de 13:30 a 15:00, presentant la competició i oferint als participants la possibilitat de fer preguntes als organitzadors.

Termini presentació abstracts:

El termini per la presentació dels abstracts finalitzarà el 31 de gener de 2021.

Més informació: