Acte de presentació del monoplaça NOVA 5 de la temporada 2018-2019 del Vilanova Formula Team (VFT)

17/07/2019

L’equip de competició de Formula Student de l’EPSEVG, Vilanova Formula Team, va presentar al públic el seu monoplaça, el NOVA 5, el passat divendres 12 de juliol, a la Masia d'en Cabanyes.

Amb aquest monoplaça, concursaran amb universitats de tot el món a la competició Formula Student Spain, que se celebrarà al circuit de Barcelona - Catalunya del 20 al 25 d'agost.

Durant la presentació prèvia a la descoberta del prototip, vam poder conèixer com s'estructura l'equip i la feina i els progressos que han assolit durant aquest curs acadèmic 2018 - 19.

A l'acte, a més de membres de la comunitat de l'EPSEVG, es va comptar amb la presència de la regidora de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Conxi Martínez.

En el següent enllaç podeu veure el reportatge d'aquest esdeveniment fet per Canal Blau.