Acte de graduació del curs 2023-24

25/07/2024

El 19 de juliol de 2024 va tenir lloc l'Acte de Graduació del Curs 2023/2024 a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

A l'acte presentat per l'estudiant del nostre Centre, la Maria Casals, delegada de la Delegació d’Estudiants, hi van assistir vora 500 persones entre estudiantat, acompanyants, professorat, personal d’Administració i Serveis i autoritats. Vam comptar amb la participació de 134 graduats, acompanyats pel vicerector d’Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC, Sr. Jordi Ros, i el Regidor d’Innovació i Universitat, Sr. Quim-Fèlix Ruiz i Collado, entre d'altres personalitats relacionades amb la nostra Escola i amb la ciutat de Vilanova i la Geltrú.

La nostra Directora, la Sra. Marisa Zaragozá, va obrir l'acte i seguidament vàrem gaudir de la ponència de la padrina de l’acte, la Sra. Mar López, pionera en la seva professió, sent la primera dona de la història de Catalunya en assolir la posició de Degana del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials Garraf-Penedès i Vicepresidenta del Consell de Col·legis d’Enginyers de Catalunya.

Seguidament, es va procedir al lliurament de premis als estudiants Raúl Rabadán, pel millor expedient acadèmic dels Grau i a Joel León Bravo Castro, al millor expedient acadèmic de Màster (MUESAEI), per part del Sr. Ignasi Fuentes, Director d’Oficina de Vilanova i la Geltrú del Grup Caixa d’Enginyers.

El premi a millor expedient del Màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica va ser entregat pel Sr. Ricard Riol,  Responsable de planificació d’oferta de Rodalies Catalunya, a l’alumna Isabella Guzmán.

També es va comptar amb la intervenció del president del Club UPC Alumni Vilanova, Sr. Marc de Arias, que va fer el lliurament del premi “Viu la UPC”, amb el qual es pretén reconèixer la vàlua i implicació de l’estudiantat en la vida universitària. En aquesta edició, els guanyadors van ser Helena Tarrats i Sofyan El Faghloumi.

Com cada any, alumnes graduats ens van explicar les seves vivències en el seu pas per la UPC Vilanova, enguany van ser: l’Helena Tarrats, Sofyan El Faghloum, Raúl Rabadan i Joel León Bravo.

A continuació, les autoritats i coordinadors de grau van imposar les beques universitàries a totes les Graduades i Graduats.

L’acte va estar amenitzat per la marching band ZeBrass School, i des de La universitat volem reconèixer i agrair la seva participació, i expressar el nostre recolzament després de l’accident d’autobús que van patir al Pirineu d’Osca.

Finalment, es va gaudir d’un aperitiu a als jardins del Museu Romàntic Can Papiol, casa senyorial de finals del segle XVIII al centre històric de la nostra vila.