Acte de graduació de la promoció 2022-2023

El dia 18 de novembre va tenir lloc l'Acte de Graduació de la Promoció 2022/2023 a l'Auditori Eduard Toldrà de la nostra ciutat.
A l'acte presentat pels estudiants del nostre Centre, Maria Casals i Adrià Tort, hi van assistir prop de 500 persones. Vam comptar amb la participació de 120 graduats, acompanyats pel Rector de la UPC, Sr. Daniel Crespo, l’Alcalde de la Vilanova i la Geltrú, Sr. Juan Luis Ruiz, entre d'altres personalitats relacionades amb la nostra Escola i amb la ciutat de Vilanova i la Geltrú.
La Directora de la UPC de Vilanova, la Sra. Marisa Zaragozá, va obrir l'acte i seguidament es va poder sentir la ponència a càrrec de Joan Josep Aliau, padrí de l'acte i professor de UPC Vilanova i coordinador de la titulació d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte fins el quatrimestre passat.
La Caixa d’Enginyers va fer el lliurament dels premis a l’estudiantat amb millor expedient acadèmic de l’àmbit dels Graus en Enginyeria i del Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial del curs 2022/2023. El lliurament va ser a càrrec del Sr. Eduard Barcons Director Banca Institucional Catalunya-Balears del Grup Caixa d’Enginyers i els estudiants van ser:
Alexandre Gil, estudiant del grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, millor expedient acadèmic dels Graus de la nostra Escola i Marta Quintana, millor expedient acadèmic del Màster Universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial.

El president del Club UPC Alumni Vilanova, Sr. Marc de Arias  va fer el lliurament del premi “Viu la UPC”, amb el qual es pretén reconèixer la vàlua i implicació de  l’estudiantat en la vida universitària:

Òscar Martínez Graña, estudiant del Grau en Enginyeria Mecànica.

Ferran Delgado García, estudiant del Grau de Disseny.

També, com a novetat en aquesta ocasió, es va fer un sorteig entre l’estudiantat inscrit a la comunitat UPC Alumni de l’”Experiència Premium” per gentilesa de RENFE, que consisteix en un viatge per a dues persones amb AVE i la guanyadora va ser la Judith Casanova Costa del Grau de Disseny.

Com cada any, tres graduats ens van explicar les seves vivències en el seu pas per la UPC Vilanova, enguany van ser: la Lua Po Vicente, el Marc Vicente i el Jaume Carol.

Finalment i el més important de tot, les autoritats van imposar les beques universitàries a totes les Graduades i Graduats.