A l'EPSEVG s'ha celebrat el 14è Congrés de Ciència del Garraf

29/05/2019

La setmana passada, la nostra Sala d'Actes va ser l'escenari del 14è Congrés de Ciència, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf.

Els alumnes d'Infantil i Primària de diverses escoles de la comarca van presentar els projectes de recerca treballats durant en curs.
A la inauguració, es va comptar amb l'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; la directora adjunta dels Serveis Territorials d'Ensenyament de la Generalitat, Judith Barbacil; el cap del Servei TIC de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria, David Raya; la gerent de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, Maria Alias, i el coordinador del congrés, en nom del Centre de Recursos Pedagògics del Garraf, Xavier Planas. Durant la setmana també hi han estat presents, la regidora d'Educació vilanovina i presidenta del Consell Comarcal del Garraf, Glòria Garcia, i les alcaldesses d'Olivella i de Canyelles.
Els centres participants van ser: Ginesta, Divina Providència, El Cim, Santa Teresa, Pompeu Fabra, l'Arjau, l'Aragai, Volerany, Ítaca, Sant Bonaventura, Pia, Cossetània,
Canigó i Sant Jordi, de Vilanova i la Geltrú. I també les escoles El Morsell, d'Olivella, Sant Nicolau, de Canyelles, i Riera de Ribes, de Sant Pere de Ribes.

Enllaç a la notícia del Butlletí de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.