8M al Campus UPC Vilanova

El dia 8 de març es commemora el Dia Internacional de la Dona i la UPC Vilanova es suma a les accions d’aquesta celebració.

El 6 de març, Marisa Zaragozá, Directora del Campus, Josefina Antonijuan, Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, Eva Marin, Sotsdirectora de Promoció i Igualtat del Campus i Judit Cerdà, estudiant de Màster de la Facultat d'Informàtica de Barcelona de la UPC i Personal de Suport a la Recerca del Campus UPC Vilanova en el grup CRAAX, participaran al monogràfic: “L’entorn sociolaboral de la dona universitària” en el marc de la  "Jornada Dona i el mercat laboral" , organitzada per la Mancomunitat Penedès Garraf.

Per poder assistir a l’acte cal fer inscripció.

El monogràfic té lloc a partir de les 11.30h. a la sala Josep Ll. Palacios, annexa a la Casa de la Vila de Ribes, a Sant Pere de Ribes.

El dia 8 de març, a les 12.30h. tindrà lloc la lectura del manifest institucional amb tota la comunitat universitària al jardí de l’EPSEVG on també trobareu durant tot el matí la Mobiteca de la biblioteca del Campus amb una selecció de llibres de les Biblioteques de la UPC relacionats amb el dia de la dona que podran agafar-se en préstec allà mateix.