L'Escola cerca un Professor Associat a Temps Parcial (ATP) per al Curs Acadèmic 2018-19 per al Departament de Mecànica de Fluids

Tipus de contracte: Professor Associat a Temps Parcial (5+5h) per al Curs Acadèmic 2018-19.

Departament: Mecànica de Fluids (729) de la UPC.

Lloc on es farà la docència: Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

Feina a desenvolupar: realització de pràctiques de les assignatures de Fonaments d’Enginyeria Tèrmica (FENT de 3er Curs), Enginyeria Tèrmica (ETER de 6è Curs) i Màquines Tèrmiques i Hidràuliques (MATH de 7è Curs). De les assignatures de FENT i ETER també haurà d’explicar un tema de teoria.
Per a més informació, mirar en la pestanya Pla d’Estudis del següent enllaç.

Horaris: es prioritza que es tingui disponibilitat horària als matins.

Requisits: es prioritza ser Enginyer Tècnic o Graduat en Enginyeria Mecànica o en Enginyeria Industrial.

Inici de la docència: a partir del 17 de setembre de 2018.

A tenir en compte: el/la candidat/a que es contractarà rebrà formació prèvia i material docent abans de fer les tasques encomanades.

Contacte: Professora Montserrat Carbonell ()