XII Festa per una societat inclusiva 2015

Espai de debat per un sistema educatiu inclusiu.

mans_inclusiva.jpgLa plataforma ciutadana per una escola inclusiva al Garraf presenta el dia 28 d'abril de les 18h l’espai de debat amb la ponència 'Participació i formació: Un repte per l’escola inclusiva' a càrrec de Josep M. Sanahuja,  pedagog i formador de mestres per una escola inclusiva.

La presentació de la jornada de debat anirà a càrrec de Míriam Espinàs, en representació de la Coordinadora d’entitats, centres, ciutadans i ciutadanes organitzadora de la Festa per una Societat Inclusiva al Garraf. Finalitzada la ponència, al voltant de les 18:45h, s'obrirà el torn per a les reflexions, intercanvi d'experiències, propostes i debat.

La UPC de Vilanova i la Geltrú compromesa amb un sistema educatiu inclusiu, per a tothom i de tothom, es complau en acollir aquesta sessió a la sala d’actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

Els objectius se centres en tres punts: reflexionar sobre l’abast del model d’escola i d’educació inclusiva, aprendre de l’experiència i del que opina el professorat, pares, mares i alumnat de centres educatius de primària i secundària on s’ha aplicat l’”Índex per la Inclusió” i fer propostes per millorar el grau d’inclusió a les aules, als centres, als espais educatius extraescolars i, en general, al nostre sistema educatiu.

La jornada és oberta a equips directius dels centres educatius docents, personal educatiu dels centres Serveis Educatius (EAP, Centres de Recursos, etc), Inspecció, pares i mares d’alumnes amb i sense discapacitat, alumnes i ex-alumnes, i a tothom que estigui interessat en participar-hi.

Josep M. Sanahuja és pedagog, psicòleg i formador de mestres per una escola inclusiva del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona i director del Grup de Recerca “Social Inclusion and Disability”.