Sessió informativa: El que cal saber per accedir a la Universitat

A càrrec de la Sra.Mercè Jou, Secretària general del Consell Interuniversitari de Catalunya.

Xerrada_acces_uni.jpg'El que cal saber per accedir a la Universitat' és la primera xerrada gratuïta del mes de maig organitzada per l'IMET de Vilanova i la Geltrú. En aquesta ocasió, la sessió té l'objectiu d'oferir una visió global de totes les possibilitats i elements necessaris per accedir a la universitat.

En aquesta jornada de treball es tractaran temes com: saber quin grau estudiar, enfrontar-se a les proves d'accés, la preinscripció universitària, les beques i els ajuts disponibles, on trobar la informació, etc. Aquestes i altres dubtes es podran resoldre dins el mateix espai.

La ponència anirà a càrrec de la Sra.Mercè Jou, Secretària general del Consell Interuniversitari de Catalunya.

La xerrada tindrà lloc el pròxim 3 de maig a les 18.30 hores, a la sala d'actes de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) , a l'avinguda de Víctor Balaguer, 1.

Per poder participar caldrà fer inscripció prèvia trucant al 93 814 04 40 i preguntant per la Cristina Lorente, o al correu electrònic elorente@imet.cat. També és possible fer la inscripció per internet aquí.