Primera Edició Jornada Equips de Competició:"A tot gas" a l'EPSEVG

Dijous 24 de novembre de 2016

Jornada_A_tot_gas_1.jpg

El pròxim dijous, 24 de novembre a les 12.30 h i fins a les 14.00 h, els equips del motor de l'EPSEVG presenten els seus projectes al jardí de l'Escola.

Acte, l'han preparat els 3 equips de motor, Vilanova Racing Team (moto de combustió), E3-Team EPSEVG (moto elèctrica) i Vilanova Fórmula Team (cotxe de combustió).

L'objectiu és que els equips expliquin les experiències que han viscut en el seu projecte multidisciplinari de motor per tal que es pugui produir el relleu generacional, i es pugui continuar aquesta activitat que engresca i compromet no sols a l'alumnat, sinó també al professorat i al personal d'administració i serveis.

L'alumnat dels tres equips de competició tenen coses a dir a tota després de la seva participació en les competicions universitàries de Motostudent i FormulaStudent.