L'EPSEVG participa en el YoMo: The Youth Mobile

Impulsat i organitzat pel Mobile World Congress

Yomo_pleo_1.jpgMés de 20.000 estudiants de tot Catalunya i Espanya aniran a Barcelona per participar en aquesta trobada de quatre dies aparador de la ciència i la tecnologia, que es convertirà en l'esdeveniment més gran d'Espanya. Dissenyat per a estudiants de 10 a 16 anys, Yomo Barcelona comptarà amb exposicions educatives, espectacles en viu de teatre, tallers interactius, i una àmplia gamma d'activitats pràctiques. Yomo també inclourà tallers enfocats per educadors i conferències que comparteixen les millors pràctiques en el desenvolupament professional , produït conjuntament amb la Schoolnet i mSchools Europea.

L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) participarà en el Yomo el dia 1 de març de 9.30 a 16.30, dins de l'Espai Ciència amb la demostració dels nadons de robots dinosaure. L'activitat consisteix a ensenyar als estudiants els robots dinosaure per dins i per fora, d'aquesta manera podran observar les bateries, sensors, actuadors i elements de control de què disposen internament i que fan que aquests robots tinguin un comportament "intel·ligent". L'objectiu d'aquesta activitat és que els estudiants coneguin que per fer aquests robots calen enginyers i que si estudien algunes de les titulacions que oferim a la nostra escola com són: Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte i Grau en Enginyeria Informàtica podran treballar amb projectes relacionats amb aquests robots i amb altres disciplines.