La trobada del 50è aniversari de la promoció de 1967 de la nostra Escola va ser un èxit

El passat divendres, 12 de maig, va tenir lloc des del matí fins al migdia la celebració del 50è aniversari dels alumnes de l'Escola de la Promoció del 67.

FotoPromo1967_2.jpg

Vora una quarantena d'exalumnes de l'Escola, dels diferents peritatges, elèctric, metal·lúrgic i electrònic, van fer una trobada molt entranyable a les dependències de l'Escola. A mida que anaven arribant se'ls anava lliurant el distintiu que mostrava la fotografia de quan eren joves, s'anaven saludant i abraçant, molts d'ells anaven acompanyats de les seves parelles. L'Escola els hi va oferir un coffebreak a la sortida de la sala d'actes, després va tenir lloc l'acte acadèmic. El director de l'Escola i un dels seus professors, senyor Antoni Nogué, van dir unes emotives paraules de felicitació, i com no podia ser d'altra manera, es van fer una fotografia de grup davant del Museu Balaguer. També van visitar els laboratoris de l'Escola i finalment, van acabar la celebració amb un fantàstic dinar al restaurant Marejol de Vilanova i la Geltrú.

Els exalumnes organitzadors s'hi van lluir i no hi va faltar cap detall. Cal destacar que de tota la promoció només hi ha havia dues dones sobre les tres que van acabar els seus estudis.

Fets com aquests demostren que, encara que passin els anys, força persones se senten agraïdes a l'Escola. Això ens anima a totes i tots a seguir endavant i il·lusionar-nos en la nostra feina del dia a dia.