La bandera de la UPC a Vilanova surt per les Comparses

Carnaval 2017

comparses_2011_web_2015_2.JPG

Els comparsers i comparseres que van sortir amb la bandera de l'EPSEVG van gaudir d'un dia esplèndid de la festa local.

Fotografies Comparses 2017

Un any més, la bandera de l'Escola sortirà el diumenge de Carnaval.

Més de 40 parelles saltaran i ballaran al ritme de “La Charanga Helvética” pels carrers de la ciutat durant tot el matí.

Les inscripcions es poden fer a partir del divendres 3 fins dimecres 22 de febrer o fins a esgotar el màxim de parelles: 50.

El preu de la inscripció és de 35 € per parella, i inclou l’esmorzar per a tots dos. Per aquells que necessitin armilla, la podran llogar en el moment de fer la inscripció deixant un dipòsit de 30 €, tenint en compte que es retornaran 20 € quan es torni l’armilla.

Lloc: Servei d'Economia de l’Escola: Edifici UPC a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova.

Horari: matins 9 a 13 h i el dimecres de 15 a 17 h

Contacte: joaquin.del.rio@upc.edu telf: 609 926 966