L’Institut de Sostenibilitat coordinarà el projecte 'Circular Design: Learning for Innovative Design for Sustainability (L4IDS)'.

La durada del projecte serà de tres anys, hi participaran 13 socis europeus i estarà finançat pel programa Erasmus +.

El projecte, seguint les polítiques europees d’economia circular, busca solucions, donant un paper fonamental al disseny, a la problemàtica de l’impacte del consum en el medi ambient.

Entre altres objectius, es proposa formar a personal docent i a professionals del món empresarial, d’una banda, i a estudiants dels àmbits del disseny, l’enginyeria i l’arquitectura, de l’altra, en metodologies en disseny que tingui en compte la sostenibilitat.

En el marc d'aquest projecte, 12 estudiants de l'EPSEVG aniran a realitzar pràctiques de disseny sostenible a empreses de disseny de països com Irlanda, Suècia, Holanda i Catalunya.

En aquesta iniciativa, coordinada pel director de l’Institut de Sostenibilitat i professor de la nostra Escola, Jordi Segalàs, hi participaran universitats, centres de disseny i empreses procedents de Catalunya, Irlanda, Holanda i Suècia i vinculades a l’enginyeria, l’arquitectura i el disseny.

+info