Imatges de l'UPC Vilanova a la Fira de Novembre de 2016

Èxit de participació en les activitats organitzades pel campus UPC Vilanova a la fira de novembre.

El conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, Jordi Baiget, va inaugurar la fira de novembre de Vilanova i la Geltrú que es va celebrar els dies 11,12 i 13 de novembre de 2016.

A continuació el conseller amb l'alcaldessa de la ciutat Neus Lloveras i la resta d’autoritats van visitar els stands de la fira. Aquest any la UPC de Vilanova estava present a la fira amb els tres equips de competició (Vilanova Formula Team, EPSEVG Racing Team, E-3 Team,) en tres stands diferents.

El primer que va visitar la comitiva inaugural va ser l’stand situat a la rambla a l’alçada del teatre principal, on va poder poder conèixer el cotxe del equip Vilanova Formula Team.

Posteriorment al parc de Baix a Mar es va trobar amb els components de l’equip  EPSEVG Racing Team, amb la seva moto de combustió. Per últim també va visitar l’estand de l’equip E-3Team, amb la seva moto elèctrica.

Durant totes les visites als estands va estar acompanyat pel director de l’Escola en Frederic Vilà que li va explicar les característiques de cada equip.

Durant els tres dies que ha durat la fira cada equip ha organitzat activitats:

• Vilanova Formula Team: simulador de cotxes de formula 1.
  • EPSEVG Racing Team:  l’scalextric muntat per l’equip de la moto de combustió
  • E-3Team: Activitats de unicicles, vipers i tricicles per a nens de 3-14 anys.

En les activitats realitzades pels diferents equips van participar més de 500 persones que van fer un donatiu que ha de servir per financiar les activitats dels equips.

El vessant més lúdic de l'activitat universitària va estar present de la mà de la colla castellera els Llunàtics UPC amb la realització d'un taller el divendres de 17 a 19 h a la Zona d'Activitats del Parc de Baix a Mar.

La fira també es va aprofitar per fer promoció dels estudis on els propis estudiants dels equips van informar a les persones interessades sobre els graus i màsters que s’ofereixen a Vilanova.