Els Llunàtics de la UPC de Vilanova actuen a casa i al Saló de l'Ensenyament

Es presenta una setmana molt Llunàtica

cartell_diada_primavera_2015.jpgEls Llunàtics de la UPC de Vilanova tenen aquest proper dijous 19 de març la seva primera actuació del tram de primavera universitari. Actuaran a casa, al Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú, en una diada universitària poc convencional degut a fer-se en un dia fora del calendari habitual d'actuacions universitàries.

Aquesta és al primera diada a casa en un tram de primavera.  L’actuació serà a les 18:00h al jardí de l'EPSEVG juny amb altres colles universitàries: els Pataquers de la URV i els Bergants del Campus de Terrassa,  com a colles convidades.

Per part de la camisa blau mecànic , els amfitrions,  s'espera veure-hi castells de 6 bàsics per preparar i encarar fort la resta de diades.

Com sempre, els Llunàtics, conviden a tota la universitat i al món casteller en general a gaudir d'aquesta jornada castellera universitària. Al finalitzar l'actuació, hi haurà animació al mateix jardí i la festa seguirà al Lizard Music Club.

Dos dies després, 21 de març, i amb motiu del Saló de l'Ensenyament i Futura 2015, actuaran a la plaça de l’Univers, la plaça que dóna accés als palaus firals des de l'avinguda Maria Cristina. Ho faran conjuntament amb els Bergants del campus de Terrassa. El dia 20, actuaran els Arreplegats de la Zona Universitària. Les actuacions castelleres dels Bergants i Llunàtics estan  previstes que comencin entre les 11:00 i les 11:30 h. En acabar realitzaran un concert de gralles.