El guanyador del concurs carpeta UPC és David del Río

Per segon any consecutiu, un estudiant de l'EPSEVG és autor de la proposta guanyadora.

concurs_carpeta_2015.jpg‘Conjunt de qualitats’ de l’estudiant David del Río Caballero és la proposta guanyadora del 12è concurs carpeta UPC. De les quatre propostes finalistes, 'Conjunt de qualitats' ha estat la més votada per la comunitat universitària de la UPC, convertint-se amb la imatge que lluirà la carpeta de la UPC el curs 2015/2016.

David del Río Caballero és estudiant del Grau d’Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

Per segon any consecutiu un estudiant del Campus de la UPC de Vilanova és guanyador d’aquest concurs. La passada edició Adrià Batet, també del Grau de Disseny, va ser el guanyador i autor del disseny de la carpeta actual de la UPC, carpeta del curs 2014/2015.

Més informació a www.upc.edu/concurscarpeta/