El Campus acull el 9è Simposi de Treballs de Recerca del Garraf

Un any més, el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú ha acollit el Simposi de Treballs de Recerca del Garraf.

20170427_115840_001.jpgEl dia 27 d'abril del 2017, va tenir lloc al Campus, la novena edició del Simposi de Treballs de Recerca del Garraf on 43 estudiants de segon de Batxillerat de la comarca van presentar els seus treballs de recerca als alumnes de primer. Organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf, alumnes i professors de batxillerat, es van repartir entre les nostres instal·lacions, el Museu del Ferrocarril de Catalunya i el Museu Víctor Balaguer.

Del total de 900 joves que van participar, 400 van ocupar la Sala d'Actes i aules de l'Aulari.

El Simposi, té per objectiu que els alumnes de primer de Batxillerat agafin idees d'alumnes que ja han presentat els seus treballs. A més, pretén contribuir a crear un espai que fomenti l'excel·lència dels treballs d'investigació, on es difonguin bones pràctiques per a elaborar-los.

Una vegada més, la UPC de Vilanova posa a disposició d'alumnes i professorat, els coneixements i els recursos tecnològics per donar suport als treballs de recerca de caire tecnològic.