Celebració del Fòrum Gran Penedès organitzat per la FEGP: Esmorzar col.loqui amb Francesc Torres, Rector de la UPC

El dijous 22 de març es va celebrar el Fòrum Gran Penedès organitzat per la Federació d’Empresaris del Gran Penedès (FEGP), on el Rector de la UPC Francesc Torres va ésser convidat per fer una xerrada sobre "el Binomi Universitat-Empresa".
El Rector va explicar les accions que es fan des de la UPC per enfortir el lligam amb les empreses.

Seguidament al col·loqui van sorgir temes d’interès per les empreses com és la manca de dones a les enginyeries, la necessitat de que els estudiants arribin amb un bon nivell d’anglès, el nombre d’hores de pràctiques en empresa, etc.

Posteriorment es va fer una reunió entre el Rector de la UPC, l’Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú i el Director de la nostra Escola, que va servir per fer un seguiment de les línies de col·laboració dels darrers anys, per reafirmar la vigència del conveni marc de col·laboració existent, i per parlar de noves propostes de línies de col·laboració que enforteixin encara més aquesta relació entre ambdues institucions.

Link a la notícia de canal blau.

Link a la notícia de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Esmorzar2.PNG