Assistència al Campus Bon Soleil a Gavà i xerrada a l'Institut Joaquim Mir

07/02/2018

El passat dissabte dia 3 de febrer un representant de l’EPSEVG va assistir, juntament amb un representant de l’EETAC, al Campus Bon Soleil 2018 a Gavà, on una trentena de d’universitats van presentar els seus estudis.

Aquesta fira és organitzada pel Lyceé Français Gavà Bon Soleil per donar a conèixer als seus estudiants l’oferta formativa universitària. L’EPSEVG va ser convidada a participar per l’interès que mostren alguns dels seus estudiants en venir a estudiar a Vilanova.

Durant el matí diverses famílies van estar interessades en els estudis que oferim: a més de donar informació sobre els nostres estudis i d’altres de la UPC, se’ls va convidar a que assistissin a les Jornades de Portes Obertes que fem a l’Escola per tal de que ens coneguin millor.

Per altra banda aquest dijous passat, dia 1 de febrer, continuant amb les visites que realitza l’EPSEVG als centres,  es va fer una xerrada sobre els nostres estudis a l’Institut Joaquin Mir de Vilanova i la Geltrú.