Dos estudiants de la UPC Vilanova participen al projecte “Do it yourself”

Patricia Ricci i Armand Domínguez, ambdós estudiants del Grau en Enginyeria del Disseny Industrial i Desenvolupament del producte participen al projecte juntament amb dos estudiants de l’ESEIAAT.

Els quatre estudiants han recollit el testimoni del Treball de Fi de Grau dels estudis d’Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte d’Adrià Sallés i Bernat Villa. Era l’any 2016 i el projecte consistia en dissenyar una cadira de rodes low cost  amb material de ferreteria, que es podia muntar i desmuntar en 15 minuts.
L’any passat, els quatre estudiants van viatjar a Tororo (Uganda) per construir cadires amb fusta a partir del disseny actualitzat i amb algunes adaptacions de l’original. Aquest juliol, tornen a viatjar a Uganda on esperen superar la xifra de 53 cadires de fusta construïdes l’any passat de forma col·laborartiva amb els alumnes sord-muts de la fusteria, que han seguit fent cadires durant aquest any de forma autònoma
Els quatre estudiants de la UPC s’han implicat en les comunitats locals amb altres accions per ajudar a millorar les condicions de vida dels seus habitants.