Participació de l'equip Nova Racing Team a les competicions Fórmula SAE Itàlia i FS Portugal

Nova Racing Team va començar aquesta temporada participant en la Formula SAE Itàlia al juliol amb el Nova GLF.71, el seu primer vehicle. Aquesta competició va ser l'oportunitat per adquirir experiència i coneixement dels comentaris dels jutges. En quedar en la posició 17 en la general, aquesta competició va ser una gran oportunitat perquè l'equip avalués el seu treball i es preparés per a la següent competició.
Després l'equip va participar en la FS Portugal en la seva primera edició. Van arribar al P4 i van quedar fora de podi per pocs punts, fet que va demostrar el talent dels seus membres i la qualitat de l'enginyeria i el disseny del NOVA GLF.71.
En la seva primera temporada, Nova Racing Team ha demostrat un immens creixement i progrés en la seva empenta i en els seus membres.
Formula Student és la millor experiència que un estudiant pot viure, perquè permet ubicar-lo en escenaris de la vida real en què aprens i afrontes problemes reals que s'han de solucionar ràpidament, factors que fan que un futur enginyer sigui millor i més experimentat.
És per això que tots els membres de l'equip estem agraïts de poder formar part d'un projecte tan increïble com aquest.
Per a la pròxima temporada, Nova Racing Team treballarà més fort que mai per a obtenir millor resultats i oferir als membres de l'equip una experiència encara millor.