L'Ajuntament i la UPC signen un conveni marc de col·laboració que per impulsar la transformació de la Rambla Exposició

El conveni és un acord d'intencions per a la transformació i millora de la rambla de l'Exposició, al llarg de la qual hi ha la major part dels equipaments de UPC Vilanova. Aquest permetrà projectar i programar les actuacions a l'espai públic d'aquesta zona donant cohesió a les nostres instal·lacions, connectant-les i donant visibilitat a la tasca docent i de recerca que s’hi desenvolupa.
El projecte actuarà sobre els 500 metres lineals de mur que actualment trobem a la rambla de l’Exposició i contribuirà a la millora del nostre campus.
A banda de la UPC, es vol implicar també el centre de manteniment ferroviari d'ADIF i el Museu del Ferrocarril.
A les dues escoles d'Arquitectura de la UPC s'està treballant en la convocatòria d'un concurs d'idees per tal d'atraure grups de treball formats per professorat i alumnat que abordin l'ordenació d'aquest entorn urbà.