Estudiants de l'assignatura ENUA reben el premi al Concurs de Disseny del Moble de la Fira del Moble de Saragossa

28/02/2024

Un grup d'estudiants de disseny de l'assignatura ENUA (Enginyeria de la usabilitat i l'accessibilitat) que s’imparteix a la nostre Escola, han guanyat el premi al Projecte Mobiliari Innovador, en la categoria estudiants, a la IV Edició del Concurs de Disseny del Moble de la Fira del Moble de Saragossa. El grup el formen, Maria Batista, Martí Buscallà, Hermínia Domènech, Carla Maristany i Julia Caldés.
El projecte que van presentar s'anomena “Cala Lounge Chair”, una solució modular dissenyada per oferir confort i versatilitat en espais exteriors.
La butaca central es complementa amb diversos mòduls per adaptar-se a diferents contextos i moments, oferint la possibilitat de guardar els components dins del mateix. Presenta un disseny atemporal amb una àmplia gamma de colors, a més de ser construït amb materials robusts i duradors que ofereixen possibilitat de reutilització. Presenta una combinació d'estils entre industrial i minimalista, destacant l'estructura d'acer negre sobre calaixos de fusta de bedoll, que li confereixen durabilitat i qualitat.
Aquest projecte va ser també el seu projecte d’assignatura amb el qual van obtenir la nota màxima. Enhorabona pel premi i per l’experiència!