Estudiants de l'assignatura ENUA reben el premi al Concurs de Disseny del Moble de la Fira del Moble de Saragossa

Un grup d'estudiants de disseny de l'assignatura ENUA (Enginyeria de la usabilitat i l'accessibilitat) que s’imparteix a la nostre Escola, han guanyat el premi al Projecte Mobiliari Innovador, en la categoria estudiants, a la IV Edició del Concurs de Disseny del Moble de la Fira del Moble de Saragossa. El grup el formen, Maria Batista, Martí Buscallà, Hermínia Domènech, Carla Maristany i Julia Caldés.
El projecte que van presentar s'anomena “Cala Lounge Chair”, una solució modular dissenyada per oferir confort i versatilitat en espais exteriors.
La butaca central es complementa amb diversos mòduls per adaptar-se a diferents contextos i moments, oferint la possibilitat de guardar els components dins del mateix. Presenta un disseny atemporal amb una àmplia gamma de colors, a més de ser construït amb materials robusts i duradors que ofereixen possibilitat de reutilització. Presenta una combinació d'estils entre industrial i minimalista, destacant l'estructura d'acer negre sobre calaixos de fusta de bedoll, que li confereixen durabilitat i qualitat.
Aquest projecte va ser també el seu projecte d’assignatura amb el qual van obtenir la nota màxima. Enhorabona pel premi i per l’experiència!