Celebrem InnoCrowd 2023/24 i donem la Benvinguda a la Nova Edició 2024/25

25/06/2024

El proper 4 de juliol de 2024 celebrarem l’acte de clausura de l’edició d’InnoCrowd d’enguany i mirarem cap al futur als reptes que ens presenta el proper curs.

Serà a l'aula VGA203 (Sala de Juntes) de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, des de les 11:00 a les 14:00.

Aquest projecte ha permès al nostre alumnat treballar en projectes reals plantejats per diverses empreses, oferint una oportunitat única de col·laboració i aprenentatge mutu.

Durant l'acte, comptarem amb la participació d'empreses, professorat i estudiantat participant. Serà una ocasió ideal per compartir experiències i mirar cap a la pròxima edició 2024/2025.

Us hi esperem per continuar enfortint els vincles entre la universitat i el teixit empresarial, i per inspirar noves iniciatives de col·laboració.

Per confirmar assistència, ompliu el següent formulari.