Tertúlia científico tècnica: "Aprenentatge basat en el joc: recordant que aprendre és divertit."

Quan?

25/05/2023 de 12:45 a 14:15 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de l'edifici A del Campus UPC Vilanova

A càrrec de Montserrat Farreras del Departament d'AC.

Resum:
"Aprendre nous coneixements o habilitats és enriquidor, gratificant, fins hi tot engrescador i divertit. Malauradament sovint percebo que els estudiants opinen tot el contrari. La motivació és requisit per l'aprenentatge, una manera de motivar els estudiants a estudiar és examinar-los, però és la forma mes efectiva?
En aquesta tertúlia compartiré les meves reflexions personals sobre aquests temes: avaluació, aprenentatge i quin paper té o pot tenir el joc en aquest context.
Presentaré algunes estratègies d'aprenentatge basat en el joc, desenvolupades dins el marc del projecte d'Innovació Docent: Concurs Cooperatiu, on ha participat la EPSEVG, la ETSETB, la FOOT i la Biblioteca del EPSEVG. També jugarem i parlarem una mica de que no tots els jocs son iguals, i dels riscos o dificultats que comporta introduir estratègies d'aprenentatge d'aquest tipus a les aules".