Cicle de tertúlies Científico-Tècniques UPC Vilanova: El desenvolupament de competències professionals transversals a la Universitat tecnològica amb metodologies docents actives

Quan?

21/12/2023 de 12:45 a 14:15 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

VGA208 Edifici A del Campus UPC Vilanova

A càrrec d'Ariadna Llorens Garcia.
Resum:
Catalunya es consolida com a hub digital i tecnològic, reforçada pel paper de les universitats tecnològiques, com la UPC i la nostra escola que forma enginyers TIC des de fa més d'un quart de segle. En aquest  ecosistema econòmic i tecnològic, amb noves necessitats i major compromís social amb l'entorn, és interessant revisar els formats formatius, els perfils competencials i l'assoliment de nou talent TIC .

Per parlar-ne de tot això es proposa aquesta xerrada, que vol ser el portal per obrir un debat entre tots els companys de la EPSEVG que som cridats en aquest objectiu. Per iniciar el diàleg es presenta la recerca de la professora Ariadna Llorens "Formació competencial a les enginyeries TIC mitjançant metodologies docents actives".